U heeft een klacht. Wat nu?
Heeft u een klacht?
Heel vervelend! Maar we gaan u zeker proberen te helpen!
Stuur ons een mail (info@pootendop.nl), of neem op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 telefonisch contact met ons op (010-412 42 16 of 0642 68 98 31). Vermeld hierbij uw order en/of factuurnummer en omschrijf uw klacht zo goed mogelijk. Indien het beschadigingen betreft, kunnen begeleidende fotoos ons hier ook bij helpen.
Uiteraard is het ons doel om u zo snel mogelijk een zo passend mogelijke oplossing te bieden, want een tevreden klant is goud waard.
Mocht dit echter toch niet lukken, dan willen wij u er op wijzen dat het sinds 15 februari 2016 is voor consumenten in de EU ook mogelijk is om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.